Pages

Subscribe:

Friday, 7 November 2014

Bertukar Buku

Hari tu kakak aku pinjam buku Mudahnya Menjemput Rezeki...kali ni dia pinjamkan pulak buku Tangisan Umat tulisan Ustaz Ebit Lew.

Tak sabar nak baca!

p/s: korang pernah tak terdetik kat hati, eh buang masa baca buku ni. byk lagi benda lain nak buat. atau pernah tak korang melalui fasa2 di mana ada satu masa tu korang sukaaaa sgt satu genre ni, baca sampai lewat malam sehari suntuk pun takpe asalkan tau ending. tapi ada satu fasa masa yg lain korang langsung dah tak suka genre tu dan bertukar taste. otak kau tak boleh "brain" genre sebelum ni siap rasa buang masa jer baca. Haha. Aku sedang melaluinya....

0 comments:

Post a Comment